جوایز جدید عناوین Grand Theft Auto V Online و Red Dead Redemption 2

دنبال کنندگان Amazon Prime در Twitch جوایز خاصی را در عناوین Grand Theft Auto V Online و Red Dead Redemption 2 دریافت خواهند کرد.

جوایز جدید عناوین Grand Theft Auto V Online و Red Dead Redemption 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی قرار دادی بین شرکت‌های Rockstar و سیستم استریم فیلم Twitch بسته شده است که به این ترتیب عناوین شرکت Rockstar که داری بخش آنلاین باشند، از این پس در سرویس Twitch نمایش زنده خواهند داشت. همچنین کسانی که Amazon Prime را از امروز دنبال کنند، جوایز خاصی را در بازی‌های Grand Theft Auto V Online و Red Dead Redemption 2 Online به دلیل بسته شدن این قرارداد دریافت خواهند کرد.

جوایز بازی‌ها

جوایزی که قرار است در بازی Grand Theft Auto Online کاربران داده شود شامل: یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دلار پول در بازی GTA و همچنین بز شدن تمامی کارت‌های Shark Cash می‌شود.

در بازی Red Dead Online نیز قرار است به کاربران ۳۰۰ دلار پول بازی، بسته مهمات خاصی که شامل: ۶۰ تیر آتشین برای سلاح Buckshot، ۳۰ نارنجک دست‌ساز و ۲۰۰ تیر اضافی برای سلاح‌های Pisto، Revolver، Repeater و Rifle است و همچنین قرار است Extra Gold Bars که در Gold Bars Packs قرار دارد نیز برای کاربران باز شود.

جوایز جدید عناوین Grand Theft Auto V Online و Red Dead Redemption 2

ظاهرا این هدایا فقط برای شروع قرار داد بین دو شرکت بزرگ Rockstar و Twitch است و قرار است در آینده هدایای بسیار بزرگ‌تری به گیمر‌ها داده شود. علاوه بر این قرار است فروشگاه موجود در هر بازی به گیمر‌ها تخفیفات خاصی ارائه دهد. اطلاعیه بسته شدن قرار داد این دو شرکت در سایت Twitch قرار داده شده است و قرار است هدایای Amazon Prime در ۱۵ و ۱۶ ژانویه در دسترس کاربران قرار گیرد.

همچنین دنبال کنندگان Amazon Prime برای بازی Apex Legends لباس‌های جدید را دریافت خواهند کرد. استریم Twitch به تازگی میزبان عناوین Apex Legends و FIFA 19 شده است و بازیکنان به پخش زنده لیگ و یا مبرزات خود در این استریم می‌پردازند. احتمال می‌رود Twitch برای این عناوین نیز جوایزی را در نظر بگیرد تا از این طریق گیمر‌ها تشویق شوند و اقدام به انتشار زنده عناوین اجرا شده‌ی خود بپردازند.

انتهای پیام/

جوایز جدید برای عناوین آنلاین Rockstar

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار