سامسونگ با فروشگاه بیکسبی به جنگ دستیارهای صوتی می‌رود +تصاویر

سامسونگ با رونمایی از فروشگاه بیکسبی - Bixby Marketplace به جنگ دستیارهای صوتی قدرتمندی مانند سیری و الکسا می‌رود.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیکسبی ممکن است فرزند فراموش شده دستیارهای مجازی باشد زیرا هیچگاه از سوی کاربران دیده نشد. البته سامسونگ هنوز به پیشرفت دستیار صوتی خود امید دارد و معتقد است روزی رقیبان آن یعنی سیری، الکسا و کورتانا به زانو در خواهند آمد. برای دستیابی به این هدف سامسونگ قابلیت‌های مختلفی به بیکسبی اضافه کرده و هنوز در حال انجام این کار است. به تازگی این شرکت بخش جدیدی به دستیار صوتی خود اضافه کرده که ممکن است باعث دیده شدن بیکسبی به وسیله کاربران شود. این بخش جدید فروشگاه بیکسبی - Bixby Marketplace نام دارد.

فروشگاه بیکسبی چیست؟

قابلیت فروشگاه بیکسبی در سامسونگ برای این است که کاربران بتوانند از آن سرویس‌های مورد نظر خود را به منظور شخصی سازی بیکسبی دانلود کنند. فروشگاه بیکسبی در ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در این بخش جدید نرم‌افزار بیکسبی که سامسونگ به آن‌ها "capsules" می‌گوید برنامه‌هایی مانند نقشه گوگل، اسپاتیفای، iHeartRadio، NPR و Yelp وجود دارند. علاوه بر این، قابلیت‌های معمولی موجود در فروشگاه‌های نرم‌افزار مانند برنامه‌های منتخب، نقد کاربران و دسته‌بندی برای پیدا کردن راحت‌تر آن چه می‌خواهید، در فروشگاه بیکسبی وجود دارند. برای چرخیدن در مارکت بیکسبی تنها کافیست دکمه آن را فشار داده سپس به انگشت خود را روی صفحه به سمت چپ بکشید.

سامسونگ با فروشگاه بیکسبی به جنگ دستیارهای صوتی می‌رود


بیشتر بخوانید: دستیار هوشمند گوگل محل پارک خودروی شما را یادآوری می‌کند


سامسونگ در حال تبلیغ بیکسبی از طریق قابلیت شخصی سازی آن است، جایی که کاربران می‌توانند برای یک دستور صوتی نرم‌افزار منتخب خود را جایگزین کنند. این شرکت درباره قابلیت جدید بیکسبی مثالی ارائه کرده است. برای مثال هنگامی که شما به دستیار صوتی خود می‌گویید: «یک خودرو برای فرودگاه سان‌فرانسیسکو بگیر.» می‌توانید بین سرویس‌های مختلف آنلاین تاکسی یکی را انتخاب کنید که این دستور را اجرا کند.

توسعه فروشگاه بیکسبی می‌تواند مقدمه‌ای برای سامسونگ باشد که در نهایت دستیارهای صوتی دیگر را به چالش بکشد. البته هنوز این شرکت به اندازه رقبای خود در ارائه دستیاران صوتی پیشرفت نکرده است پس باید به آن زمان داد.

انتهای پیام/

فروشگاه بیکسبی، جدیدترین ایده سامسونگ برای رقابت با دستیارهای صوتی قدرتمند

برچسب ها: فناوری ، گوگل ، بیکسبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار