رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری هفتمین دوره المپیاد بسیج مساجد و محلات با گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای خلدبرین یزد خبرداد.

محمد مهدی نیکونژاد رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری هفتمین دوره المپیاد بسیج مساجد و محلات در یزد گفت: با توجه به رویکرد سازمان بسیج نسبت به برگزاری برنامه‌های مسجد محور و محله محور در سالجاری هفتمین دوره المپیاد بسیج در مساجد و محلات سطح استان یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان زمان برگزاری این المپیاد در ۲۷ و ۲۸ تیرماه در یزد، افزود: افتتاحیه این المپیاد همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای خلدبرین استان یزد برگزار می‌شود.

نیکونژاد ادامه داد: در سالجاری با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده است پایگاه ها، حوزه‌ها و نواحی رقابت‌های خود را در رشته‌های مورد نظر برگزار کرده و تیم‌های منتخب را برای مسابقات استانی اعزام می‌کنند که از بین این تیم‌ها نفرات برتر با عنوان کاروان ورزشی استان یزد به المپیاد کشوری اعزام می‌شوند.

رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری المپیاد در ۱۰ رشته در یزد تصریح کرد:کاراته، ووشو، جودو، تکواندو، تیراندازی، تیروکمان، شنا، تنیس روی میز، کشتی، کشتی پهلوانی و دو و میدانی و ورزش‌های توپی از جمله رشته‌های این المپیاد ورزشی است.

نیکونژاد با بیان اینکه از۱۲ ناحیه استان یزد در این المپیاد حضور دارند، اظهارداشت: در برگزاری این المپیاد ۱۸ پایگاه استعدادیابی، ۱۲ باشگاه مقاومت و ۱۷ انجمن ورزشی با وجود بیش از ۲۰۰ نفر نقش دارند که نقات قوت و ضعف این المپیاد نیز با حضور ۱۶ نفر در هیئت‌های اندیشه ورز بسیج استان بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که در سالجاری در مناطق مختلف ۲۰ هزار نفر در این المپیاد شرکت کنند و هزار نفر منتخب به المپیاد استان راه یابند.

انتهای پیام/ی

برگزاری هفتمین دوره المپیاد بسیج مساجد و محلات در یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار