معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد انزلی گفت: امسال ۲میلیون و ۹۴هزار گردشگر از فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  مجید فاتحی، معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد انزلی گفت: در ۳ ماه نخست امسال ۲میلیون و ۹۴ هزار گردشگر از فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰درصد افزایش یافت.

وی افزود: در این مدت ۸۴۷گردشگر خارجی نیز از امکانات و تسهیلات موجود در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی استفاده کردند.

معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد انزلی گفت: در ۳ ماه نخست امسال هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع‌های اقامتی، کاشانه مهمان فعال و مرکز بوم گردی منطقه آزاد میزبان حدود ۲۰۰هزار گردشگری بود که این منطقه را برای اقامت انتخاب کردند.

فاتحی تصریح کرد: این منطقه آزاد دارای ۱۷هتل و هتل آپارتمان، ۱۲۰کاشانه مهمان، با قابلیت پذیرش ۶ هزار و ۳۴۰ نفر تخت و ۶۵رستوران و اقامتگاه‌های بوم گردی است که همراه ظرفیت‌های اکوتوریستی همچون جنگل هیرکانی فتاتو، سواحل بکر دریای خزر، همجواری با تالاب بین المللی انزلی و تالاب ملی بوجاق، در کنار برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و صنایع دستی، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری این منطقه را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

 

بازدید بیش از ۲میلیون گردشگر از منطقه آزاد انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.