مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان از همکاری ۳۸وکیل نیکوکار با کمیته امداد خبر داد.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: یکی از خدمات کمیته امداد ارائه خدمات قضائی به مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های حقوقی ابتدا از طریق مشاوره‌های وکلا مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: بیشترین موضوعات حقوقی مورد بحث مسائل خانوادگی، مالی و سپس اسناد ملکی است.

سلم آبادی با بیان اینکه در ۳ماهه نخست به ۵۸ خانواده مددجو خدمات حقوقی ارائه شده است اظهارکرد: ۸پرونده با مشاوره‌های وکلا حل شده است و ۴۲پرونده‌ی دیگر علاوه بر مشاوره نیازمند بررسی‌های دیگر است.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد گفت: همه مددجویان از پرداخت هزینه‌های وکلا معاف هستند و برای دیگر هزینه‌های پرونده‌های حقوقی از جمله هزینه‌های جانبی کارشناسی، هزینه خدمات الکترونیکی قضائیه اظهارنامه یاشکوائیه به مددجویان کمک می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: در روزهای مشخص شده ای وکلای نیکوکار در اداره حضور میابند و مددجویان می توان مسائل حقوقی خودرا با وکلا درمیان بگذارند و بغد از دریافت مشاوره اگر مشکل شان حل نشود وکیل وقت دیگری برای حل مشکل به مددجویان می دهد.

انتهای پیام / ط ا

ارائه خدمات حقوقی به ۵۸ خانواده مددجو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار