معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری اصفهان از اجرای طرح ارائه صنایع دستی بومی در مجتمع های خدماتی - رفاهی اصفهان خبر داد.

محمد علی صلواتی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: استان اصفهان از نظر تعداد مجتمع‌های خدماتی، رفاهی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است و هم اکنون ۴۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در سطح استان اصفهان است و۲۸ واحد نیز در حال تکمیل استعلامات و دریافت مجوزات لازم هستند تا امکان شروع به ساخت آنها در آینده فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ مجتمع خدماتی، رفاهی در حال ساخت در استان اصفهان وجود دارد ادامه داد: تا پایان سال جاری، سه مجتمع دیگر به بهره برداری می رسد و ظرفیت مجتمع‌های خدماتی، رفاهی در سطح استان اصفهان به ۵۰ واحد افزایش یابد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: مهم ترین هدف این مجتمع ها، ارائه خدمات و رفاه مناسب برای مردم و مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای و ارتقای ایمنی راه ها است و با توقف در این مجتمع‌ها می‌توان ضریب ایمنی و امنیت سفر را بالا برد.

محمد علی صلواتی با اشاره به اینکه این پیشنهاد در راستای حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولید مطرح شدگفت: این پیشنهاد به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارائه شده تا عرضه تولیدات داخلی و صنایع دستی به عنوان معیار رتبه بندی مجتمع‌های رفاهی خدماتی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ی
 


نقش مهم مجتمع های رفاهی در کاهش تصادفات جاده ای

برچسب ها: حمل و نقل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.