رودخانه کیارود رودسر از ادوات صید غیر مجاز پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی محمدپور، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: در راستای ماموریت گشت کنترل و پایش رودخانه‌های شهرستان و گزارش مردمی مبنی بر وجود دام‌های صیادی در رودخانه کیارود، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر به همراه ماموران یگان حفاظت آبزیان چمخاله برای چندمین بار متوالی نسبت به پاکسازی رودخانه کیارود اقدام کردند.

وی افزود: در این ماموریت مشترک که با استفاده یک دستگاه قایق موتوری و یک دستگاه خودرو کمک دار انجام شد، تعداد ۷۵ رشته دام زیر آبی، ۷ رشته پایه دام و تعداد ۲ عدد لنگر جمع آوری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر، با بیان اینکه ادوات صید کشف شده برای سیر مراحل قانونی صورتجلسه شده است، از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه صید و شکار غیر مجاز، موضوع تخلف را بلافاصله به اداره محیط زیست اطلاع دهند.

محمدپور، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه عمومی است، تصریح کرد: در راستای حراست هرچه بیشتر از محیط زیست پایش رودخانه‌ها و گشت‌های کنترل و نظارت مداوم به صورت محسوس و نامحسوس اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

جمع آوری ادوات صید غیر مجاز از رودخانه کیارود

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.