نامدار گفت: طی سه ماه نخست امسال ۳۰۰ نفر از اتباع بیگانه به جرم قاچاق انسان که قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت را داشتند، دستگیر شدند.

۳۰۰ تبعه بیگانه در داخل کامیون‌های ترانزیت دستگیر شدندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گمرک ایران؛ صادق نامدار، سرپرست گمرک بازرگان با تأکید بر اینکه بازرگان به تجهیزات مدرن کنترلی مجهز شده است، اظهار کرد: طی سه ماه نخست امسال ۳۰۰ نفر از اتباع بیگانه به جرم قاچاق انسان که قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت را داشتند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

سرپرست گمرک بازرگان افزود: طی ۳ ماه نخست امسال ۷۶ هزار و ۶۳۳ لیتر گازوئیل در گمرک بازرگان کشف و ضبط شده است.

وی ارزش ریالی این میزان گازوئیل را سه میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۹۵۱ هزار ریال بیان کرد و ادامه داد: در این خصوص ۲۳۶ پرونده تشکیل به محاکم قضایی تحویل شد.


بیشتر بخوانید: کشف ۲ تبعه خارجی در بار کشمش/ تعداد کشفیات قاچاق انسان از ابتدای سال به ۲۵۳ مورد رسید


نامدار همچنین مقدار کشفیات مواد مخدر را ۱۰۷ کیلو و ۵۶ گرم ذکر کرد و گفت: در این زمینه هشت پرونده تشکیل و به محاکم قضایی تحویل شد.

مرز بازرگان که دروازه ورود ایران به کشور‌های اروپایی به شمار می‌رود در فاصله یک کیلومتری شهر بازرگان از توابع ماکو قرار دارد؛ این گمرک در سال ۱۳۰۵ شمسی راه اندازی شد و تنها مرز ۲۴ ساعته و بین المللی مابین ایران و ترکیه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار