معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: اثر بخشی اقدام های تنبیهی و تشویقی استان برای کنترل بازار رهن اجاره مسکن به همراهی و مطالبه عمومی بستگی دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مهرداد سالاری  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کاهش نرخ اجاره بها در استان نیازمند همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی است و نظارتی است  گفت: مردم هم همکاری خوبی دارند و تلاش برای جلوگیری از افزایش جهشی اجاره بها به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه از راه‌اندازی پویش‌های مقابله با حمایت از مستأجران و صاحب خانه‌های خوب هم حمایت کرد و گفت: این پویش‌ها می‌تواند بسیار مؤثر و امیدوارکننده باشد.

سالاری همچنین با اشاره به نظارت نهادهای متولی بر مشاوران املاک گفت: اگر قراردادهایی با قیمت‌های نامتعارف در آژانس‌های املاک ثبت شود، اختلال در بازار محسوب می‌شود و دادستانی با شدت با آن برخورد می‌کند.

به گفته سالاری در کنار سیاست‌های تنبیهی، سیاست‌های تشویقی هم در دستور کار قرار دارد؛ از جمله تصمیم شورای شهر و شهرداری کرمانشاه برای بخشش عوارض آن دسته از خانه‌های خالی که به قیمت متعارف اجاره داده شوند.

انتهای  پیام/ز

 

 

قراردادهایی با قیمت‌های نامتعارف اختلال در بازار محسوب می‌شود

برچسب ها: مسکن ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.