عضو شورای عالی انقلاب فضای مجازی در صفحه شخصی خود خواستار رسانه‌ای شدن برخورد با فسادهای درون قوه قضائیه شد.

ضرغامی: برخورد با قضات فاسد را رسانه‌ای کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود خواستار علنی شدن برخورد با قضات فاسد شد.

ضرغامی در توئیتر نوشت:

سالهاست که یک تفکر نادرست، رسانه‌ای شدن برخورد با قضات فاسد را به صلاح قوه قضاییه نمی‌داند.

حالا که قرار است روند مبارزه با فساد در قوه تشدید شود، اطلاع رسانی مستمر از جزئیات اقدامات، مورد انتظار افکار عمومی است.

این رویکرد به صلاح همه است.


ضرغامی: برخورد با قضات فاسد را رسانه‌ای کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۷ تير ۱۳۹۸
احسنت اين خواسته همه مردم هست
-
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۱ تير ۱۳۹۸
آقای رئیسی خیلی ها الان به ناحق در زندان هستند . به زندانها مراجعه کنید و با افراد صحبت کنید و علت زندانی شدنشان را بپرسید . چرا برخی بخاطر اشتباه قاضی زندانی شده اند ؟
-
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۱ تير ۱۳۹۸
من نمی دانم چرا بعضی از قضات مسئله های به این واضحی را کش می دهند . وقتی می شود پرونده ای را در مدت کوتاهی حل و فصل کرد . چرا طولش می دهند ؟آیا تا به حال شده یک قاضی از پشت میزش بلند شود و بخاطر حل پرونده ای بیرون از دادگاه تلاش نماید و آن را درست به اتمام برساند ؟ من به شما یک مثال می زنم . شخصی ماشینی داشت که کل قیمت آن در بازار هشتاد میلیون بود . تصادف کرد . مقصر یکی دیگه بود .بیست میلیون از بیمه گرفت و یکصدو ده میلیون دیگر از طرف می خواست . قاضی هم تایید کرده بود .به نظر شما این خنده دار نیست ؟ کارشناس بیمه خسارت را بیست میلیون تشخیص داده و آن را بیمه پرداخت کرده اما جناب قاضی ..... شاید این سوال پیش بیاید که چرا اعتراض نکرد ! اعتراض کرد ،خیلی هم زیاد ، اما گوش شنوایی نیست .
آخرین اخبار