سخنگوی پیشین کاخ‌سفید به انتقاد نمایندگان دموکرات از حضور پرحاشیه دختر رئیس‌جمهور آمریکا در نشست گروه ۲۰ واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.

واکنش سارا سندرز به انتقاد نمایندگان دموکرات از حضور ایوانکا ترامپ در نشست گروه ۲۰به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، سارا سندرز، سخنگوی پیشین کاخ سفید، به انتقاد اکاسیو کورتز، نماینده دموکرات نیویورک، و تد لیو، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا، از حضور ایوانکا ترامپ در نشست گروه ۲۰ در اوساکای ژاپن واکنش نشان داده و آن را محکوم کرد.

او در توئیتی نوشت: «در بوق و کرنا کردن این موضوع فقط تلف کردن وقت در توئیتر است، در عین حالی که شغل‌های زیادی را در نیویورک نابود می‌کند. دونالد ترامپ و ایوانکا ترامپ میلیون‌ها شغل جدید ایجاد کرده‌اند و هر روز آمریکا را در عرصه جهانی قویتر می‌کنند، اما از آمریکایی‌هایی که هر روز یادآوری می‌کنند که چرا دونالد ترامپ را انتخاب کرده‌اند، تشکر می‌کنم».

این اظهار نظر سندرز پس از آن منتشر می‌شود که انتقادات و سوالات بسیاری درباره حضور دختر رئیس‌جمهور آمریکا در نشست گروه ۲۰ در ژاپن که سران کشور‌ها از سراسر جهان در آن گرد هم آمده بودند، مطرح شده است. پس از آنکه کاخ ریاست جمهوری فرانسه ویدئویی را منتشر کرد که در آن ایوانکا ترامپ در گفتگویی با حضور امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، ترزا می، نخست وزیر انگلیس و کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین المللی پول حضور داشت، کورتز و دیگر مخالفان انتقادات خود را متوجه دختر ترامپ کردند.

کورتز تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای حضور دخترش در این نشست را نادرست خواند و گفت این امر بر موضع دیپلماتیک آمریکا خدشه وارد می‌کند. او در توئیتر خود نوشت «این ممکن است برای برخی شوکه آور باشد، اما دختر کسی بودن در واقع یک شرایط حرفه‌ای را ایجاد نمی‌کند. این به موضع دیپلماتیک ما آسیب می‌زند. آمریکا نیاز دارد که رئیس جمهور ما در نشست گروه بیست مشغول به کار باشد».

تد لیو نیز در واکنش به این ماجرا در توئیتر خود نوشت: «دوست دارم توضیحات ایوانکا درباره این ویدئو را بشنوم».

روز گذشته (دوشنبه)، در توئیتر، کاربران در واکنش به تصاویر منتشر شده از دختر ترامپ هشتگ «ایوانکای‌ناخواسته» را داغ کردند.

شایان ذکر است، ایوانکا ترامپ به همراه پدرش در دو دیدار اخیر گروه ۲۰ (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹) حضور داشته است. او در نشست امسال در مجمع موسوم به رویداد ویژه توانمندسازی زنان سخنرانی داشت. بنا به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، حضور ایوانکا ترامپ در حاشیه اجلاس سران گروه ۲۰ در اوساکا بازهم با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. تصویری از دختر رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست گروه بیست در فضای مجازی منتشر شده است که نه تنها توجه کاربران، که حتی رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۱ تير ۱۳۹۸
به هر حال یه دیوانه رئیس جمهور شده این ترامپ بچه اش هم جایگزینش
آخرین اخبار