دبیر ششمین جشنواره ملی عکس «وقف، چشمه همیشه جاری» از پایان داوری این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره در ایام دهه كرامت برپا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی از پایان داوری ششمین جشنواره ملی عكس «وقف، چشمه همیشه جاری» خبر داد و گفت:‌ داوری این جشنواره، طی دو مرحله انجام شد که در مرحله اول، هیئت انتخاب از میان هزار و ۷۱۶ عکس ارسالی، تعدادی از آثار را به‌ عنوان منتخب در مرحله مقدماتی معرفی کردند.

وی افزود: در مرحله بعد نیز آثار منتخب توسط هیئت داوران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که در نهایت در بخش حرفه‌ای ۳ نفر و در بخش موبایل نیز ۳ نفر به‌عنوان برگزیدگان برتر این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده و برتر جشنواره همزمان با روز اختتامیه خبر داد و افزود: علاوه برپایی نمایشگاه آثار کتاب عکس جشنواره نیز در حال تهیه است که ان‌شاء‌الله چاپ خواهد شد.

صفری گرائی در مورد برگزاری زمان اختتامیه گفت: این مراسم در دهه کرامت امسال برگزار و تاریخ آن متعاقبا اطلاع‌‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل برگزار شد، در مورد موضوعات آن گفت: ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف و ثبت نتایج مثبت و ماندگار آن شامل وقف و محیط‌زیست، وقف و سلامت و درمان، وقف، سبک زندگی و آثار اجتماعی آن، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه، وقف، اقتصاد و توسعه علم و فن‌آوری، وقف جمعی و مشارکتی، وقف و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی، وقف، تبلیغ و ترویج معارف اهل‌بیت علیه‌السلام، وقف و ازدواج، وقف و اطعام و وقف، احسان، ایتام و فقرا، موضوعات این جشنواره را تشکیل می‌داد.
انتهای پیام/م

جشنواره ملی عكس «وقف، چشمه همیشه جاری»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.