یک مرکز لیزر درمانی بدون مجوز در شیراز، از سوی بازرسان کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با دستور مقام قضایی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده وزیر بهداشت در کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی گفت: این مرکز توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه ایی در زمینه پوست و زیبایی در شیراز فعالیت داشت که از سوی بازرسان اداره تعزیرات حکومتی بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی، تعطیل شد.

عبدالخالق کشاورزی با اشاره به اینکه این مرکز غیرمجاز، سومین مرکز غیرمجاز در زمینه پوست و زیبایی است که در چند روز گذشته تعطیل شد، افزود: با جدیت بر ارایه خدمات درمانی در محدوده زیر پوشش دانشگاه نظارت می‌شود و در برخورد با افرادی که منافع اقتصادی خود را بر سلامت مردم ترجیح می‌دهند، بر اساس قانون برخورد قاطعانه می‌شود.

او با بیان این موضوع که انجام لیزر فقط یک تکنیک نیست و نیاز به اطلاعات وسیعی در زمینه بیماری‌های پوست دارد و بر اساس قوانین وزارت بهداشت فقط پزشکان صلاحیت دار می‌توانند در این حوزه مداخله درمانی داشته باشند، گفت: افرادی با کمترین سطح دانش و حتی در آرایشگاه ها، در این حوزه فعالیت دارند و آسیب‌های جبران ناپذیری به سلامت مردم وارد می‌کنند.

کشاورزی تاکید کرد: شهروندان تنها از مراکز دارای مجوز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با مراجعه حضوری به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یا تماس با مرکز شبانه روزی پایش مراقبت‌های درمانی به شماره تلفن ۱۸۱۹، موضوع را گزارش دهند.
انتهای پیام/م

پلمب مرکز لیزر درمانی غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار