نخستین نمایشگاه رونق تولید در کرمانشاه با حضور حدود ۱۰۰ واحد تولیدی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه عصر روز دوشنبه دهم تیر آغاز به کار کرد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بنفشه امامی نیا مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در حاشیه برگزاری آئین افتتاح این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه در مساحتی به میزان سه هزار متر مربع از دهم تا سیزدهم تیر دایر است.

وی از نمایشگاه رونق تولید به عنوان یک رزمایش بزرگ و عرصه‌ای برای نشان دادن توان تولیدی استان یاد کرد و گفت : این نمایشگاه عرصه‌ای برای نشان دادن توان و قدرت واحد‌های تولیدی استان است.

امامی نیا افزود: شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان توانمندی بالایی دارند و می‌خواهند در سه هزار متر از فضای نمایشگاهی این قابلیت‌ها را عرضه کنند.

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده‌اند تا با حضور در این نمایشگاه در راستای کاهش مشکات واحد‌های تولیدی استان گام بردارند.

وی افزود: توانسته ایم با برگزاری جلسات و برنامه ریزی‌های متعدد صاحبان تولیدی در بخش‌های متعدد را گرد هم آوریم.

امامی نیا با تاکید براینکه بخش‌های متعدد صنعت، تولید، کشاورزی و تعاونی در این نمایشگاه حاضر می‌شوند، اظهار داشت: برپایی میز‌های خدمت با حضور مدیران اجرایی یکی از مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه است که در کاهش مشکلات شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان مؤثر است.

این مسؤول با بیان اینکه برای بازدید حجاج از این نمایشگاه برنامه ریزی شده، ادامه داد: بازدید حجاج و خرید از این نمایشگاه موجب حمایت از تولید داخلی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نمایشگاه در مساحتی به میزان سه هزار متر مربع

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.