در حالیکه حدود یک ماه از بروز ناهنجاری اخلاقی در سد لفور سوادکوه می‌گذرد برخی گردشگران این بار در دریاچه ولشت مرزن آباد اقدام به رفتار‌های ساختارشکنانه مشابه زدند.

تکرار ناهنجاری سد لفور این بار در دریاچه ولشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است برخی گردشگران در دریاچه ولشت مرزن آباد با پوشش نامناسب در حال قایقرانی و برخی‌ نیز با اندک پوششی در ساحل مشغول تفریح هستند.

خواجه کجوری بخشدار مرزن آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای بستر ۵۰۰ هکتاری دریاچه ولشت را برای اهداف گردشگری به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: در خصوص احتمال بروز ناهنجاری‌های اخلاقی به صورت حضوری و شفاهی به بهره بردار این مجموعه تذکرات لازم داده شده بود.

وی افزود: بعد از اتفاقی که در سد لفور افتاد شخصا با حضور در دریاچه ولشت به پیمانکار این دریاچه برای افزایش کنترل و نظارت جهت جلوگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی تذکر داده شد که به نظر می‌رسد پیمانکار آن را رعایت نکرد.

خواجه کجوری گفت: این دریاچه ۹ ساحل برای قایق سواری دارد که توسط پیمانکار کنترل می‌شود، اما زیرساخت‌ها در بخش‌هایی از بستر این دریاچه هنوز فراهم نشده و به نظر می‌رسد برخی افراد از این مسیر با قایق‌های شخصی وارد دریاچه شده باشند.

بخشدار مرزن آباد افزود: برخی گردشگران با سوء استفاده از نبود کنترل در بخش‌هایی از این دریاچه با قایق‌های بادی و شخصی وارد دریاچه می‌شوند.

وی افزود: در قراردادی که شرکت آب منطقه‌ای با پیمانکار بخش خصوصی منعقد کرده بر لزوم کنترل و نظارت‌های پیمانکار بر این موارد نیز تاکید شده است.

خواجه کجوری ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای باید پیمانکار را برای کنترل بیشتر مجاب کند و گرنه با ادامه این روند قرارداد مذکور باطل خواهد شد.

در بخشی از فیلم منتشر شده اعلام شده بود که دریاچه ولشت در کلاردشت قرار دارد که پولادی فرماندار کلاردشت نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: این دریاچه از نطر تقسیمات کشوری جزو کلاردشت نیست و مربوط به مرزن آباد است.

انتهای پیام/م

تکرار ماجرای سد لفور در دریاچه ولشت

برچسب ها: فضای مجازی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۸ ۱۱ تير ۱۳۹۸
ننگ بر این افراد لاقید و بی بند و باری که هر روز از هر جای کشور به طریقی حاشیه ساز میشن و احساسات مردم مومن رو جریحه دار می کنند. اینان مزدوران دشمن هستند ترویج بی حجابی و بی فرهنگی
عریان بودن قطعا زایده برنامه ریزی دشمن بوده و اینان نیز مزدوران جبهه دشمن هستند . قطعا مردم با تمدن و غیور کشور نخواهند گذاشت حاصل خون هزاران شهید توسط این افراد غافل پایمال شود .