مورگان ۶ پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

شرکت مورگان عملکرد خودرو جذاب و کلاسیک ۶ پلاس را در جشنواره سرعت گودوود به نمایش خواهد گذاشت.

مورگان 6 پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مورگان ۶ پلاس برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو رونمایی شد، ۶ پلاس، جدیدترین مدل شرکت خودروسازی مورگان انگلیس است که با توجه به طراحی جذاب و مشخصات فنی قدرتمند، از همان ابتدا توجه کارشناسان را به خود جلب کرد.

شرکت مورگان با ۱۱۰ سال سابقه در تولید خودرو‌های منحصر‌به‌فرد و سفارشی تخصص دارد، مدل‌های مورگان در تعداد کمی ساخته می‌شوند و مشتریان خاص خود را دارند. این شرکت تمامی مدل‌های خود را به صورت دست‌ساز تولید کرده و روانه بازار می‌کند و قیمت محصولات آن نیز بسیار زیاد است.

مورگان ۶ پلاس جدید‌ترین خودرو این شرکت، با طراحی نوستالژی و چشم‌نواز به یکی از خودرو‌های مطرح امروز اروپا تبدیل شده که نماد سالگرد ۱۱۰ سالگی شرکت مورگان نیز محسوب می‌شود. مورگان برنامه دارد تا عملکرد این مدل را در جشنواره سرعت گودوود هیل کلایمب به نمایش بگذارد.

مشخصات فنی مورگان ۶ پلاس با استفاده از قطعات آلمانی

این مدل از پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو شرکت بی‌ام‌و بهره می‌برد، این پیشرانه با ۶ سیلندر خطی توانایی تولید ۳۳۵ اسب‌بخار نیرو و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. با استفاده از سیستم انتقال ۸ سرعته خودکار شرکت آلمانی ZF، مورگان ۶ پلاس می‌تواند از شتاب صفر تا ۶۲ مایل در ساعت را (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) در ۴.۲ ثانیه طی کند و نهایت سرعت این مدل برروی ۱۶۶ مایل در ساعت، (۲۶۷ کیلومتر بر ساعت) تنظیم شده است. نکته جالب در مورد طراحی مورگان ۶ پلاس آن است که این مدل تنها یک هزار و ۷۵ کیلوگرم وزن دارد، در این حالت حتی فورد فیستا سوپرمینی نیز از این مدل سنگین‌تر است.

مورگان 6 پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

مورگان 6 پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

مورگان 6 پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

مورگان 6 پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

مورگان 6 پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

مورگان 6 پلاس، مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

سرپرست بازاریابی شرکت مورگان اعلام کرد: "این افتخار بزرگی است که مورگان می‌تواند تاریخ و تکامل خود را در مدل ۶ پلاس در بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رویداد خودرو در انگلیس به نمایش بگذارد. جشنواره گودوود بیش از ربع قرن است که در انگلیس برگزار می‌شود و ما بسیار خوشحال هستیم که به نظاره خودرو‌های جذاب و اسپرت جدیدی در این رویداد باشیم. مورگان ۶ پلاس در مراسم ۱۱۰ سالگی شرکت به صورت رسمی عرضه خواهد شد، اما ما بسیار هیجان داریم که قبل از آن، بازدهی و عملکرد این خودرو را در جشنواره گودوود به نمایش بگذاریم. "


بیشتر بخوانید: تویوتا همه را بهت زده کرد + تصاویر


انتهای پیام/

مهمان جدید جشنواره سرعت گودوود

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.