مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همراه تعدادی مسئولان محیط زیست به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در دفتر رئیس دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد و بر تعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست استان تاکید شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،یاوری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همراه تعدادی مسئولان محیط زیست به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در دفتر رئیس دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار برتعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست و برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت‌های قضایی برای نیل به اهداف محیط زیست تاکید شد.

وی گزارشی از آخرین وضعیت بخش‌های مختلف محیط زیست استان ازجمله در خصوص زیستگاه‌های طبیعی، پسماند‌ها، پساب ها‌ی شهری وصنعتی بیان کرد.

عدالتخواه ریاست دادگستری استان با تاکید برنقش واثرگذاری فراگیر فرهنگسازی برای حفاظت محیط زیست، مجازات‌های جایگزین وبهره گیری از آن رابسیار موثر دانست وگفت: برنامه ریزی وبکارگیری محکومین قضایی در حوزه جرم‌های خرد در زمینه انجام خدمات زیست محیطی علاوه براستفاده از فرصت مجازات‌های جایگزینی می‌تواند برافزایش آگاهی، پیشگیری وپرهیز از تخریب محیط زیست نیز منجرشود.

عدالتخواه رییس کل دادگستری اجرای برنامه پاکسازی مسیر عتبات عالیات در اربعین سال‌های گذشته نمومنه موفقی از همکار قضایی استان در حوزه محیط زیست برشمرد وگفت: اجرای برنامه پاکسازی علاوه بربهسازی و آگاه سازی عمومی در حفاظت از محیط زیست، مشارکت جویندگان در این گونه برنامه‌ها را نیز متحول می‌نماید و بسیاری از مجرمین ومحکومین خرد را به مسیر سازندگی و امر خیری مانند حفاظت محیط زیست سوق می‌دهد.

عدالتخواه در پایان با اعلام آمادگی همکاری‌ها، خواستار برنامه ریزی هرچه بیشتر برای استفاده از ظرفیت‌های موجود شد .

 

 

انتهای پیام/د

تعامل و همکاری دستگاه قضا با حفاظت محیط زیست

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.