آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها نشان می‌دهد منطقه ۵ تهران دارای بیشترین آمار ثبت نام کنندگان است.

آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،، زمان ثبت نام نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها به مدت ۵ روز، تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

این خبر را علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد و گفت: به علت درخواست همکاران در مدیریت شهری و اعضا شورای شهر تهران زمان ثبت‌نام نامزد‌های شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها به مدت ۵ روز تمدید شد.

طبق آخرین آمار به دست آمده تا به امروز (دوشنبه ۱۰ تیرماه) ۴ هزار و ۴۰۰ و ۶۶ نفر برای شرکت در انتخابات شورا یاری‌ها ثبت نام کردند که از این آمار ۹۰۲ نفر زنان و ۳ هزار ۵۶۴ نفر مردان هستند.

بر این اساس منطقه ۵ تهران با دارا بودن ۲۸ محله با آمار ثبت نامی ۴۳۳ نفر در صدر جدول آمار ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شوریاری‌ها قرار دارد و پس از آن منطقه ۱ تهران با ثبت نام ۳۰۹ نفر در ۲۵ محله در رتبه دوم قرار دارد.

در مقابل بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها منطق ه ۹ تهران با آمار ۸۴ نفر ثبت نامی قرار دارد که در قعر جدول ثبت نام کنندگان نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در بین مناطق پایتخت قرار دارد.


بیشتر بخوانید: درگیری‌های سیاسی از آسیب‌های شورایاری‌هاست 


در مقابل بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها منطقه ۹ تهران با آمار ۸۴ نفر ثبت نامی قرار دارد که در قعر جدول ثبت نام کنندگان نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در بین مناطق پایتخت قرار گرفته است.

آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار