به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، طرح «خانه آسمانی» در ایستگاه‌های مختلف مترو برگزار شد.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، طرح «خانه آسمانی» با تلاش سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران در ایستگاه‌های مختلف مترو برگزار شد.

سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در این طرح با کمک روانشناسان سعی در مشاوره با موضوع‌های مختلف سبک زندگی، مشکلات خانواده، تربیت فرزندان و ... به مسافران بوده است. پیش از این در ماه مبارک رمضان نیز با تلاش سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران طرحی مشابه با حضور روحانیون این سازمان و روانشناسان مجرب مرد و زن در ایستگاه‌های مختلف متروی تهران برگزار که با استقبال مسافران روبرو شد.

حجت الاسلام بابادائی سامانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در بازدید از طرح «خانه آسمانی» و گفتگو با مشاوران و مسافرانی که در حال مشاوره بودند، از نزدیک در جریان این طرح قرار گرفت و پس از بازدید گفت:پس از استقبالی که مردم از طرح «با هم تا بهشت» که در ماه مبارک رمضان در ایستگاه‌های مترو داشتیم، انجام شد، به بهانه تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی مجددا این طرح با نام «خانه آسمانی» با حضور مشاوران و روانشناسان مجرب برگزار شد.

بابادائی سامانی مشکلاتی که در تربیت فرزندان، والدین با آن‌ها مواجه اند، مشکلات ناشی از بداخلاقی در منزل، مشکلات اقتصادی والدین که در تربیت فرزندان تاثیر گذاشته است را از بیشترین مواردی ذکر کرد که مردم با مشاوران مطرح کرده بودند.

یکی از وظایف سازمان تیلیغات اسلامی استان تهران تدوین برنامه‌های مشاوره‌های خانواده و اجرای چنین طرح‌هایی در مدارس، مساجد و مراکز عمومی است که طرح مشاوره «خانه آسمانی» نیز با طرح همین موضوع در ایستگاه‌های مختلف متروی تهران برگزار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار