کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:در نیمه شرقی و تا حدودی مناطق مرکزی برای امروز و روز سه‌شنبه گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص وضعیت هوای استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده جوی پایدار در استان خواهیم داشت.

وی افزود: در این مدت در اکثر مناطق استان آسمانی صاف و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان تصریح کرد: در نیمه شرقی و تا حدودی مناطق مرکزی برای امروز و روز سه‌شنبه گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان در خصوص وضعیت دمای شهر اصفهان اظهار کرد: کمینه دما دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت که دمای شهر اصفهان در خنک‌ترین ساعات ۲۳ و در گرمترین ساعات ۴۰ درجه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده خوروبیابانک با ۴۷ درجه و بویین و میاندشت با هشت درجه به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهر‌های استان اصفهان خواهند بود.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص وضعیت جوی غرب استان اصفهان گفت: برای مناطق غربی استان اصفهان نیز در ساعات بعدازظهر شاهد وزش باد شدید خواهنیم بود و گردوغبار محلی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار