رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم تمام تلاش خود را برای تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به کار می‌بندد.

موساد: از هیچ تلاشی برای تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران فروگذار نخواهیم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، یوسی کوهن، رئیس موساد، در سخنرانی خود در نوزدهمین کنفرانس امنیتی هرتزلیا اعلام کرد این رژیم تمام تلاش خود را برای تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران  به کار می‌بندد.

او گفت: اسرائیل به طور کامل بر اساس مدارکی عمل می‌کند که موساد درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به دست آورد. موساد از هیچ تلاشی برای جستجو و تحقیق درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران فروگذار نمی‌کند.

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در ادامه اظهار کرد: اختلافات اسرائیل با مصر و اردن به بخشی از گذشته تبدیل شده است و بعضی کشور‌های عربی به اسرائیل نزدیک‌تر شده‌اند. اسرائیل در بهترین شرایط خود قرار دارد و روابط با آن علنی شده است.

کوهن همچنین مدعی شد: اسرائیل امروز فرصت دارد تا روابط صلح با بسیاری از کشور‌های منطقه برقرار کند و همه آن‌ها علیه ایران خواهند بود.

او در ادامه ادعاهای خود گفت: «فقط یک بازیگر در پس حملات اخیر به نفتکش‌ها، فرودگاه‌های عربستان سعودی و ساختمان‌های آمریکا در عراق است. با استناد به منابع بالادستی می‌گویم که آن بازیگر ایران است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
برو گم شو صیهونیسم کودک کش

طرحی باشه برای واگذاری صنعت هسته ای به عنوان سهام عدالت برای مردم ایران
چون پشتوانه این علم و انرژی مردم ایران بودند پشت سر فعالیت مجاهدانه دانشمندان شهیدشون
مردم ایران بخاطر شعار " انرژی هسته ای حق مسلم ماست "واقعا در عمال امتحان پس دادن همین شهید شدن دانشمندان مون هر ایرانی رو ناراحت کرد غیر از تحمل انواع تحریم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۱ تير ۱۳۹۸
هیچ غلطی نمیتونین بکنین
چیزی تا پایان عمر رژیم نامشروعتون باقی نمونده
بهتره بگی از هیچ تلشی برای یادگیری شنا فروگذار نمیکنین
آخرین اخبار