مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان سمنان بدون برگزیده شدن رئیس هیات به سه ماه آینده موکول شد.

تیم تنیس استان سمنان بی حاشیه ترین تیم و موفق ترین تیم در رده نوجوانان و جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، کامیار کیمیایی دبیر فدارسیون تنیس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارن گفت:دفتر هیات های ورزشی به منظور افزایش تعامل و ارتباط با اداره کل ورزش و جوانان باید در مرکز استان سمنان مستقر شود.

وی افزود: هم افزایی هیات های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان برای پیشبرد اهداف و افزایش کسب موفقیت ها ضروری است و منجر به توسعه رشته های ورزشی در استان می شود.

کیمیایی بیان کرد: طرح های در دست اجرا رشته تنیس، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ۲ زمین تنیس در شهرستان شاهرود، ۲ زمین تنیس در شهرستان گرمسار و چهار زمین تنیس در مجموعه چمران شهرستان سمنان در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به تنزل جایگاه ایران در تنیس آسیا گفت: دلیل نتیجه نگرفتن جوان سازی تیم بوده است.

دبیر فدارسیون تنیس کشور با بیان اینکه حریف‌های ایران نیز از کشور‌های سوریه و مالزی و بقیه کشور‌ها بسیار قدرتمند بوده اند افزود: تنیس در حال رشد بوده و با توجه به جوان سازی تیم روز‌های خوشی در انتظار تنیس کشور است.

کامیار کیمیایی اظهار داشت: تیم زیر ۱۲ سال ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافته اند.

وی ابراز داشت: تنیس استان سمنان بسیار بی حاشیه بوده و قهرمانان زیادی در رده زیر ۱۴ و ۱۶ سال دارد و این نشان از تلاش‌ها در این استان است.

دبیر فدراسیون تنیس درپایان بیان کرد: : با توجه به وسعت و علاقه زیاد ورزشکاران سمنانی، نیاز است تا در استان سمنان از پتاسنیل‌های بخش خصوصی برای ایجاد زمین‌های تنیس استفاده شود.

در این مجمع ۳ نفر کاندید بوده که هر کدام در مورد مهمترین برنامه‌های خود مطالبی بیان کردند.

برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس، توسعه تنیس در ورزش‌های همگانی، توسعه تنیس در مدارس و سطح پایه و بکارگیری فضا‌های بلا استفاده در جهت توسعه تنیس استان از مهمترین برنامه‌های کاندیدا‌ها بود.

در پایان انتخابات به دور دوم کشیده شد و فعلا رئیس هیئت مشخص نشده است.

انتهای پیام / م

تیم زیر ۱۲ سال ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.