مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از اسکان حدود ۹۰ هزار نفرروز میهمان از ابتدای تابستان در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

پذیرش نزدیک به ۹۰ هزار نفر روز میهمان در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان همدان/اختصاص هزار و ۴۳۳ کلاس برای اسکان فرهنگیان در استانمحمد پورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: این میهمانان در ۱۴۵ مدرسه با هزار و ۴۳۳ کلاس مستقر شده اند.

وی افزود: از این کلاس‌ها برای اسکان فرهنگیان و خانواده‌های آن‌ها، ۱۹۹ کلاس ویژه، هزار و ۱۰۷ کلاس نوع الف و ۱۲۷ کلاس نوع ب هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در این مدت ۳۲ هزار و ۶۲۸ نفر در قالب ۹ هزار و ۶۳ خانوار میهمان فرهنگی در مدارس اسکان پذیر و اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند گفت:امکانات لازم از جمله تخت خواب، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز و سرویس‌های بهداشتی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

پورداود از اسکان فرهنگیان در ۶ مجتمع خدمات رفاهی خانه های معلم در استان هم خبر داد و اظهار داشت:همکاران فرهنگی می‌توانند جهت نام نویسی  اینترنتی به آدرس eskan.medu.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ا

 

اختصاص هزار و ۴۳۳ کلاس برای اسکان فرهنگیان در استان همدان

برچسب ها: تابستان ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.