مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی طرحِ ساماندهی بافت تاریخی گذر چهارسوق خبر داد.

محمد فیض، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: طول پروژه ساماندهی گذر چهار سوق ۴۶۰ متر با عرض متغیر هفت تا ۱۰ متر است، در حقیقت کل پروژه سه هزار و ۹۵۰ متر است که با مبلغ پیمان هشت میلیارد ریال اعتبار در پنج فاز آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه اینکه این طرح از تاریخ ۲۶ آذرماه ۹۷ اغاز شده است تصریح کرد: فاز چهارم این پروژه از ۱۶ تیرماه سال جاری از کیلومتر ۳۶۰ تا ۴۶۰ آغاز می‌شود و فاز پنجم پروژه ساماندهی بافت تاریخی گذر چهارسوق از کیلومتر ۱۳۰ تا ۱۶۰ به طول ۳۰ متر در بخش انتهایی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اقداماتی همچون زیرسازی، کف‌سازی و ساماندهی این گذر تاکید کرد: هم اکنون بیش از ۸۰ درصد کار پیشرفته است و پیش بینی می‌شود تا پایان مردادماه سال جاری پروژه ساماندهی بافت تاریخی گذر چهارسوق تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

فیض با اشاره به بازآفرینی پایدار بافت ناکارآمد شهری شهر اصفهان، گفت: در شهر اصفهان دو هزار و ۳۸۰ هکتار بافت ناکارآمد وجود دارد که ۱۲ درصد کل شهر را در بر می‌گیرد.
 
گذر چهارسوق حدفاصل خیابان سنگتراش‌ها تا خیابان خاقانی در منطقه پنج شهرداری اصفهان واقع شده که ساماندهی این گذر در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
انتهای پیام/ی
 


پیشرفت ۸۰ درصدی طرح گذر تاریخی چهارسوق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار