مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان برای نخستین بار دوره جامع آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات به معلمان در هرمزگان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان گفت:نخستین دوره آموزش جامع کمک‌های اولیه و امداد و نجات به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در بندرعباس برگزار شد.
علی اعمی افزود: ۳۴۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان و معلم دراین دوره کمک‌های اولیه و امداد و نجات شرکت کردند.

وی گفت: این دوره در پی امضا تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با دانشگاه فرهنگیان در قالب ده کلاس ،به مدت سه روز و در مجموع  ۲۲ ساعت برگزار می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان بااشاره به ضرورت آموزش معلمان دراین زمینه گفت: این افراد پس از یادگیری کمک‌های اولیه و امداد و نجات، علاوه بر بکارگیری آن در مواقع لازم این آموزش‌ها را به دانش‌آموزان خود نیز منتقل کنند.

علی اعمی نقش آموزش امدادی و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر بلایا و حوادث به اقشار مختلف جامعه را یک ماموریت انسانی در کاهش آسیب و تلفات جانی و مالی، به خوبی آشکار و لازم دانست که جامعه باید به عنوان یک دغدغه اساسی به آن نگاه کند.

وی  گفت:زمانی كه فرد اطلاعات كافی در موقع بروز حوادث داشته باشد و حداقل مسایل ایمنی را آموزش دیده باشد به طور قطع در كاهش آسیب ها موثر خواهد بود.
انتهای پیام/ر

آموزش کمک‌های اولیه به معلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.