سرگئی چمزوف رئیس شرکت «روستک» از آغاز تولید سامانه موشکی اس ۵۰۰ در روسیه خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «سرگئی چمزوف» رئیس شرکت روستک با اعلام این مطلب عنوان داشت که برد موشک‌های سامانه اس ۵۰۰ به مراتب از برد موشک‌های اس ۴۰۰ بیشتر خواهد بود.

روسیه تولید سامانه موشکی اس ۵۰۰ را آغاز کرد

وی در ادامه گفت: در حالی که فروش سامانه اس ۴۰۰ در جریان است ما ساخت سامانه اس ۵۰۰ را آغاز کرده‌ایم که بسیار پیشرفته است و من ترجیح می‌دهم که جزئیات بیشتری در این رابطه ارائه نکنم.

چند روز قبل «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۲۰ سامانه اس ۵۰۰ تحویل ارتش روسیه می‌شود.

یادآور می‌شود سامانه اس -۴۰۰ قادر به تشخیص ۱۰۰ هدف به‌طور هم‌زمان و درگیر شدن با ۱۲ هدف به‌طور هم‌زمان از محدوده ۴۰۰ کیلومتری است. این هدف‌ها می‌توانند از جمله انواع هواگرد، هواپیما، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک باشند.

اس -۴۰۰ دارای ۳ نوع موشک مختلف، بسیار دوربرد ۴۰ ان ۶ (۴۰ N ۶)، دوربرد ۴۸ ان ۶ (۴۸ N ۶) و موشک‌های با برد متوسط ۹ ام ۹۶ (۹ M ۹۶) است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

تولید سامانه موشکی اس ۵۰۰ در روسیه آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۲۰ ۱۴ تير ۱۳۹۸
به نظرم سامانه های ناشناخته خودمون برای دفاع جلوی بقیه کارایی بیشتری داشته یاشه. چون در هر صورت اس 400 رو خیلی ها دارن و بعد مهندسیش نقاط ضعفش رو میفهمن و ازش برای عبور ازش استفاده میکنن ولی سامانه های داخلی برای همه ناشناختس نقاط ضعف و قدرتشون رو کسی نمیدونه. و در نهایت برسیم به پیشگویی پیامبر اگر عملی وجود داشته باشه مردمان سرزمین پارس به ان دست خواهند یافت پس فقط به خودمون و جونامون و پیشگویی اخرین فرستاده ایمان داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۰ تير ۱۳۹۸
اس 400 رو هرچه سریعتر بگیریم تا امریکا بیشتر از ما بترسه پولش رو روسیه از نفت بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۰ تير ۱۳۹۸
چرا ما از اينا نداشته باشيم؟