معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان ایلام از آموزش آمادگی در برابر مخاطرات همگانی امداد و کمک‌های اولیه به بیش از ۱ هزار و ۴۵۰ نفر در ایلام خبر داد.

آموزش آمادگی در برابر مخاطرات همگانی امداد و کمک‌های اولیه در ایلامتردست معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:طی سه ماه اول سال جاری ۱ هزار و ۴۵۲ نفر در دوره‌های آموزشی مختلف این جمعیت شرکت کرده اند.

وی افزود:در این مدت ۲۳ دوره کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته برگزار و در آن‌ها ۳۱۵ نفر شرکت کرده اند.

تردست با اشاره به برگزاری یک دوره تربیت مربی امداد و کمک‌های اولیه در سه ماهه اول سال جاری با حضور ۳۰ نفر، عنوان کرد: ۲۶۵ نفر در ۱۰ دوره آموزش حضوری آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کرده اند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۲۳ دوره آموزشی مهارت‌های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته در استان برگزار شد که طی آن تعداد ۸۴۲ فراگیر از این دوره‌ها بهره‌مند شدندهمچنین جهت ارتقاء علمی و کاربردی در زمینه‌های مرتبط با اصول و اهداف هلال احمر، تعداد ۹۲ نفر از کارکنان طی ۳ دوره درآموزش‌های ضمن خدمت کارکنان شرکت کردند.

تردست افزود: بیش از ۴۰۰ بروشور در ۶۰ برنامه مناسبتی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۶۰ دوره آموزشی برگزار شده که در آن‌ها ۱ هزار و ۴۵۰ نفر شرکت کرده اند،ادامه داد: دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر به صورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/با

دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.