نوجوان ۱۵ ساله تهرانی ساعت ۷:۴۵ دقیقه امروز در آب‌های ساحلی بابلسر جان خود را از دست داد.

کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مرتضی کریمخانی ۱۵ ساله اهل تهران ساعت ۷:۴۵ صبح امروز در منطقه محدوده طرح پارکینگ ۲ شهرستان بابلسر اسیر امواج خروشان دریا شد و جان باخت.

وی با بیان اینکه دریای خزر صبح امروز بسیارطوفانی و همراه با بارش باران سنگین بود، افزود: در این شرایط و با وجود اعلام ممنوعیت شنا ، ۳ نوجوان اهل تهران که به صورت مجردی به بابلسر سفر کرده بودند صبح زود و قبل از شروح طرح دریا وارد آب‌های خروشان شدند.

کریمیان افزود: هر سه نوجوان با توجه به وضعیت دریا دچارغرق شدگی شده بودند که با کمک مردم و ناجیان غریق ۲ نفر آن‌ها نجات پیدا کردند، اما یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی ارتفاع امواج دریای خزر به حدود سه متر می‌رسد و پیشتر نیز اعلام شده بود که شنا در این مدت در دریای خزر ممنوع است.

انتهای پیام/ک

مرگ نوجوان تهرانی در دریا

برچسب ها: غریق نجات ، غرق شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۸
من خودم از نزدیک شاهد ماجرا بودم درسته ۳ تا نوجوان بودن ولی از ناجی وامداد خبری نبود وقتی یکی از بجها غرق شد دوتای دیگه با گریه وزاری به مردم پناه اوردن کسی هم کاری نتونست انجام بده متاسفانه چون بارون میومد
از منجی وپنجی هم خبری نبود بعد نیم ساعت دیگه اومدن
آخرین اخبار