شهرداری شهرکرد ۵۰۰ میلیون ریال به سیل زدگان پلدختر کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علیپور رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری، ۵۰۰ میلیون ریال به شهرداری منطقه سیل زده پلدختر لرستان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پیش از این شورای اسلامی با کمک یک میلیارد ریالی شهرداری شهرکرد برای کمک به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان موافقت کرده بود.

علیپور افزود: بر اساس این مصوبه یک محموله ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی شهرداری شهرکرد به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست کتبی شهردار پلدختر لرستان مبنی بر نیاز به مساعدت تمامی شهرداری‌های کشور برای جبران بخشی از خسارات ناشی از سیل امسال، بخش دوم کمک شهرداری شهرکرد در قالب محوله ۵۰۰ میلیون ریالی نقدی و یا غیرنقدی پس از بررسی‌های لازم به این شهر ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: تمامی اقدامات مربوط به آرامستان جدید شهرکرد از طریق ارجاع به کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرکرد و منطبق با طرح اولیه و مصوبه این شورا صورت می‌گیرد.

فرهاد رئیسی نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: اشکالات موجود در بهشت رحمت شهرکرد (آرامستان جدید) هر چه سریع‌تر شناسایی و رفع می‌شود.

وی تاکید کرد: نواقص این آرامستان باید براساس طرح مصوب موجود برطرف و برای جلوگیری از آزمون و خطا در این اقدام از آرامستان‌های کلانشهر‌ها بهره گیری و الگوگیری شود.

وی اظهار داشت: تکمیل خدمات مورد نیاز در بهشت رحمت شهرکرد (آرامستان جدید) باید پس از بررسی‌های علمی به مرحله عملیاتی درآید.

رئیسی تصریح کرد: ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم و شهروندان در افزایش رضایتمندی عمومی آنان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری نقش دارد.

انتهای پیام/خ

کمک به سیل زدگان پلدختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار