مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علیرضا پولاد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت ٤١ عنوان برنامه اجرا می‌کنند که این برنامه‌ها با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، خانواده، جوانان و مسابقات مختلف به همت کانون‌هایی که در یک شاخه به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: با توجه به حضور کاروان خدام حرم رضوی در قالب دوازدهمین دوره جشن‌های بین المللی و مردمی زیر سایه خورشید در استان از حضور این افراد در ویژه برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استفاده خواهد شد.

دبیر اجرایی برنامه‌های دهه کرامت استان بوشهر افزود: به منظور بهره مندی بهتر از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پویایی فعالیت‌های آنان، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ابلاغیه‌ای به کانون‌ها ارسال کرده که این کار در فعال کردن کانون‌های مساجد و همچنین حضور پرشور جوانان در مساجد بسیار تاثیرگذار بوده است.

پولاد با تاکید بر حضور جوانان در مساجد گفت: سیاست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برای برنامه محور کردن فعالیت کانون‌ها نه تنها برای فعال کردن آن‌ها بلکه برای تقویت روحیه ایده پردازی جوانان، پرورش جوانان انقلابی و مدیران جهادی آینده، طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/ک

برنامه‌های دهه کرامت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.