روز دوم مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با کسب عنوان قهرمانی محمد چرخ انداز در بخش تایم تریل انفرادی پایان یافت.

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رده سنی جوانان از روز شنبه ۸ تیر جاری در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد آغاز شد.

وی با اعلام اینکه تیم کرمان با ترکیب محمد چرخ انداز، علیرضا رمضانی، طا‌ها صادقی، امیر حسین دهقانی، سبحان اذر برا به مربیگری حسین بهرامی نژاد و سرپرستی مصطفی شمس الدین سعید در این رقابت‌ها حضور دارد، افزود:  ۹۵ دوچرخه سوار در قالب ۱۹ تیم از استان‌های کشور در دو رشته پیست و جاده تا پایان امروز دهم تیر ماه با هم رقابت می‌کنند.

اسلامی تصریح کرد: دوچرخه سواران روز شنبه در بخش سرعت، دیروز در بخش پیست و تایم تریل جاده و امروز نیز در بخش استقامت جاده با هم رقابت خواهند کرد.

وی یادآور شد: در پایان روز دوم رقابت های قهرمانی کشور، محمد چرخ انداز، رکابزن کرمانی  در رشته ی تایم تریل انفرادی با زمان ۱۲:۳۷:۵۷ بر سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و علی لبیب با زمان ۱۲:۴۳:۱۳ از آذربایجان شرقی و مهدی آقا کاشی با زمان ۱۲:۵۰:۸۴ از قزوین نیز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

رکابزن کرمانی قهرمان بخش تایم تریل انفرادی رقابت های قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.