مراسم تشییع پیکر های شهدای تازه تفحص شده "اکبر مهدی زاده" و "محرمعلی رویتوند غیاثوند" چهارشنبه دوازدهم تیرماه در قزوین برگزار می‌شود.

اعلام زمان و مکان تشیع شهدای تازه تفحص شده در استان قزوینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  امیر سرتیپ دوم بهنام پیری مدير كل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده "اکبر مهدی زاده"  و " محرمعلی رویتوند غیاثوند " چهارشنبه دوازدهم تیرماه ساعت ۹ صبح از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع)  به طرف گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود .

امیر سرتیپ دوم پیری افزود : شهید مهدی اکبری زاده پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک از توابع تاکستان منتقل می شود و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ تیر در همین روستای برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» هم پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل می شود  و روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار از توابع بخش کوهین تشییع و تدفین خواهد شد.

روحانی «اکبر مهدی زاده» سال ۱۳۴۶ در روستای طزرک از توابع شهرستان تاکستان استان قزوین متولد شد و ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در جریان عملیات کربلای ۴ در جزیره ام الرصاص عراق به شهادت رسید که پس از گذشت ۳۴ سال تاکنون اثری از پیکرش بدست نیامده بود.

همچنین شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» سال ۱۳۴۷ در روستای کوراندشت شهرستان قزوین متولد شد تیر ۱۳۶۷ در جریان نبرد با بعثی‌ها در منطقه ابوقریب عراق در به شهادت رسید که پس از گذشت ۳۱ سال پیکرش به آغوش خانواده باز می‌گردد.

انتهای پیام/ک

مراسم تشییع پیکر های شهدای تازه تفحص شده چهارشنیه در قزوین برگزار می شود 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.