رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج گفت: آزمون سراسری با پیگیری‌های انجام شده برای نخستین بار امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

آزمون سراسری برای نخستین بار در شهرستان فنوج برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالحمید اربابی رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مردم فنوج در سال‌های اخیر مشکل برگزاری آزمون سراسری در این شهرستان بود بطوریکه متقاضیان به اجبار باید برای این شرکت در آزمون با صرف هزینه و وقت زیاد به شهرستان‌های همجوار می‌رفتند.

وی افزود: با پیگیری‌ها و دیدار‌های انجام شده با مسئولان سازمان سنجش آزمون سراسری در تمامی گروه‌ها امسال در فنوج برگزار می‌شود و انتظار داریم تمامی ارگان‌های دست اندرکار همیار و همگام ما باشند تا این آزمون بدون هیچ دغدغه‌ای برگزار شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش فنوج با بیان اینکه اصل و اساس انقلاب ما فرهنگی بوده و معلمان در پدید آوردن آن نقش محوری و کلیدی داشته‌اند، گفت: رشد و توسعه کشور به تقویت آموزش و پرورش بستگی دارد و اگر بدنبال پیشرفت هستیم باید یک آموزش و پرورش قوی و مدرن داشته باشیم.

وی ادامه داد: توجه به مسائل و مشکلات آموزش و پرورش ضروریست و انتظار می‌رود همه مردم و مسئولان در جهت ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گام بردارند.

آزمون سراسری در روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری  کنکور در شهرستان فنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار