معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام از اجرای طرح مانا با هدف ارتقای توانمندی نوجوانان در استان ایلام خبر داد.

اجرای طرح مانا با هدف ارتقای توانمندی نوجوانان در استان ایلام

عزیزنیا معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : اجراي طرح مانا با هدف ارتقاي توانمندي هاي نوجوانان در زمينه شيوه هاي همياري اجتماعي براي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و افزايش شناخت نسبت به مسائل و آسيبهاي اجتماعي نوجوانان در حال اجرا می باشد.

عزیزنیا اصلاح نگرش در جهت جمع گرایی و کارگروهی ، افزایش مهارت های کار گروهی و مشارکتی ،ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوانان برای تمرین, انجام فعالیت های مشارکتی ،ایجاد و توسعه شبکه روابط مشارکتی نوجوانان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از اهداف این طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه گروه هدف در این طرح نوجوانان دختر و پسر در دامنه سنی ۱۸-۱۳ سال است گفت : تعداد ۲۸ گروه ۲۵ نفری از نوجوانان دختر و پسر استان ایلام در حال آموزش می باشند.

عزیزنیا با اشاره به اینکه محل اجرای طرح در محلات آسیب خیز کلیه شهرستان های استان توسط موسسات غیردولتی مردم نهاد و دارای مجوز از مراجع ذیصلاح قانونی بوده ,بیان کرد : ۱۴ پایگاه سلامت اجتماعی و جمعیت همیار سلامت روان اجتماعی تحت نظارت بهزیستی مجری اجرای این طرح می باشند.

وی ادامه داد : این طرح از اول تير ماه تا شروع شده و تا پايان شهريور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح مانا در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.