شرکت توزیع نیروی برق مشهد نسبت به کنترل مصرف انرژی برای روز‌های ۹ و ۱۰ تیر هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا کاشی سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد گفت: با توجه به افزایش شدید دما و مصرف برق به منظور حفظ پایداری شبکه برق از شهروندان درخواست می‌شود روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۹ و ۱۰ تیر) از ساعت ۱۲ تا ۱۷ بار مصرفی تجهیزات برقی بویژه سامانه‌های سرمایشی و روشنایی را کاهش دهند.

وی افزود: پیرو ابلاغیه تغییر ساعت کار از سوی استانداری و تاکید وزارت نیرو، گشت روزانه مدیریت مصرف در ادارات و بانک‌ها توسط این شرکت انجام خواهد شد و در صورتی که شهروندان تغییری در مصرف برق در ساعات اوج مصرف اعمال نکنند، این شرکت نسبت به برنامه زمان بندی تأمین برق در شرایط اضطراری اقدام خواهد کرد.

سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد گفت:بیشترین میزان مصرف برق شهروندان مشهد در پارسال مربوط به اول مرداد ماه و به میزان هزار و ۵۳۸ مگاوات بود.

کاشی افزود: از آنجا که در روز‌های آینده گرما در پیش است و زمان اوج مصرف برق بین ساعت‌های ۱۲ تا ۱۶ است انتظار می‌رود شهروندان نسبت به مدیریت مصرف برق در سیستم‌های سرمایشی با تنظیم درجه کولر گازی روی ۲۵، نصب سایه بان بر روی کولر آبی و قرار دادن آن روی دور کند، اقدام کنند.

انتهای پیام//ز.‌ی


هشدار شرکت برق مشهد نسبت به کنترل مصرف انرژی

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.