نماینده تام الاختیار آزمون‌های دانشگاه سمنان گفت: ۱۱ هزار و ۵۷۳ نفر در آزمون سراسری ۹۸ از استان سمنان در چهار حوزه امتحانی با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،پرویز ملک زاده نماینده تام الاختیارآزمون‌های دانشگاه سمنان گفت: ۱۱ هزار و ۵۷۳ نفر در آزمون سراسری ۹۸ در چهار حوزه امتحانی سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار با هم رقابت می‌کنند.
وی با بیان اینکه کارت ورود به جلسه آزمون سراسری امسال نهم تیرماه ارائه می‌شود افزود : امسال ۱۱ هزار و ۵۷۳ نفر در آزمون سراسری ۹۸ در چهار حوزه امتحانی سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر ۱۳۹۸ با یکدیکر رقابت می‌کنند.
ملک زاده با بیان اینکه تعداد داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی در استان سمنان یک‌هزار و ۸۱۸ داوطلب است، افزود: گروه آزمایشی تجربی چهار هزار و ۹۷۰ داوطلب، گروه آزمایشی علوم انسانی دو هزار و ۵۲۶ داوطلب، و در گروه آزمایشی هنر یک هزار و دو داوطلب را در خود می‌بیند، همچنین در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی هم یک‌هزار و ۲۵۷ داوطلب در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.
نماینده تام الاختیار کنکور ۹۸ در دانشگاه سمنان گفت: حوزه امتحانی سمنان دارای چهار هزار و ۴۲۸ نفر شرکت کننده، حوزه امتحانی شاهرود چهار هزار و ۳۴۶ داوطلب، حوزه امتحانی دامغان یک هزار و ۴۹۶ داوطلب و حوزه امتحانی گرمسار یک‌هزار و ۳۰۳ داوطلب در کنکور ۹۸ دارد.
وی افزود: کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان پنج گروه آزمایشی به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از بعد از ظهر یکشنبه نهم تیر برای مشاهده و چاپ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است، همچنین باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان در مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه سمنان در پردیس شماره یک این دانشگاه در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ در نوبت صبح و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴ الی ۱۸ فعال است.
ملک زاده با بیان اینکه آزمون گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه و آزمون گروه آزمایشی هنر عصر پنجشنبه سیزدهم تیر ۹۸ برگزار می شود، گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه چهاردهم تیرماه ۹۸ و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز عصر جمعه برگزار می شود.
انتهای پیام / ر

رقابت دانش آموزان استان سمنان در کنکور 98

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.