جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر با حضور ائمه جمعه، مسئولان ادارات برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه شورای اداری بندر ماهشهر با حضور ائمه جمعه، مسئولین ادارات و به ریاست فرماندار شهرستان برگزار گردید.

محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: درمقابل ظلم راهی جز مقاومت وجود ندارد و این را ملت ایران بار‌ها ثابت نموده است که این دشمنی‌ها و تحریم‌های مستبدانه آمریکا باعث پیشرفت و تحول بیشتر ملت خواهد شد. قطعاً باید بپذیریم که این مقاومت اثرات و تبعاتی را نیز دارد که اگر در وهله اول مسئولین کشوری و پس از آن مردم همچون گذشته از منویات مقام معظم رهبری پیروی نمایند و آن را سرلوحه کار خود قراردهند به طور یقین این مقاومت با شیرینی و حلاوت به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
 وی افزود: لازمه موفقیت در این برهه حساس در کشور افزایش تلاش مسئولین است که می‌تواند این روند را خنثی نماید.

بیرانوند بیان داشت: درسال جاری موفق شدیم چندین پروژه عمرانی را کلنگ‌زنی وافتتاح نماییم که البته انتظارداریم دستگاه‌هایی که متولی به ثمر رساندن این پروژه‌ها هستند تلاش خود را بیشتر نمایند تا هر چه سریعتر این پروژه‌ها به ثمر برسند.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: هدف دولت در انتخابات تلاش درجهت مشارکت حداکثری مردم است، همچنین عدالت و امنیت در برگزاری انتخابات که از وظایف ذاتی دولت است و بی‌طرفی همه پرسنل و اعضای دولتی در عرصه انتخابات باید به اثبات مردم برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: درسال گذشته شهرستان بندر ماهشهر از لحاظ صرفه جویی در مصرف رتبه خوبی در سطح استان داشت، اما امسال با توجه به بررسی‌های انجام شده میزان مصرف انرژی ما به شدت روبه افزایش است، لذا ازادارات و همه مردم شریف شهرستان درخواست می‌کنم که همچون سال گذشته در مصرف انرژی صرفه جویی نمایند که ان‌شاءالله در تابستان امسال دچار بحران بی برقی نشویم.

بیرانوند گفت: انتظار بر این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری نمایند خصوصاً دربخش‌هایی از شهرستان که دچار مشکلات عدیده هستند، انتظار دارم که خود ادارات متولی حل این مشکلات باشند.

تشریح وضعیت بیمارستان نفت شهرستان بندر ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر افزود: ما هم همچون مردم شهرستان و همسو با نظر نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مخالف خصوصی سازی بیمارستان نفت هستیم وانتظارمان این است که مرکز نشینان بدون آشنایی با مشکلات منطقه و معضلات اجتماعی آن تصمیمی بر خلاف نظر مجموعه شهرستان و مردم بندرماهشهر نگیرند.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.