مهدی یحیایی گفت: ۱۳۹ پرونده تخلف واحد‌های نانوایی با ارزش ۴۸۷ میلیون ریال در سه ماه ابتدایی سال ۹۸ در این استان تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مهدی یحیایی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۳۹ پرونده تخلف نانوایی در سمنان تشکیل شد، تخلف‌های این واحد‌ها شامل مواردی مانند کم فروشی، فقدان رعایت ساعت کاری و عرضه خارج از شبکه آرد بود که پرونده‌های تشکیل شده برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی افزود: بیش از سه هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی از ابتدای سال تاکنون انجام شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: باواحد‌هایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکنند و نان‌های بی کیفیت به مردم عرضه کنند، به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از مهمترین مصوبه‌ها و اهداف کارگروه آرد و نان استان سمنان است، ابرازداشت: باهدف بهبود کیفیت نان‌های تولیدی سمنان در سال ۹۷ دوره‌های آموزشی مختلفی برای متصدیان واحد‌های نانوایی در این استان برگزار شد.

یحیایی یادآور شد: ۸۰۱ واحد نانوایی در استان سمنان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۵۷۲ واحد یارانه پز و ۲۲۹ واحد نیز آزادپز است.

وی ابراز داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، نبود رعایت ساعت کاری، عرضه خارج از شبکه و جابجایی مشکوک آرد از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان موارد را گزارش دهند.

انتهای پیام / م

مشتری مداری اولویت کار نانوایی داران باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.