افزایش تمرکز سونی بر تولید جدیدترین نسل پلی‌استیشن

سونی به تازگی همکاری‌های خود با برخی از شرکت‌های فناوری را برای طراحی نسل بعدی کنسول بازی پلی استیشن به شدت افزایش داده است.

افزایش تمرکز سونی بر تولید جدیدترین نسل پلی‌استیشنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی اخیرا تمرکز خود برای طراحی و تولید نسل جدیدی از پلی‌استیشن را به شدت افزایش داده و در این پروژه با تعدادی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان همکاری می‌کنند. به نظر می‌رسد سونی برای ویژه‌ای برای پلی استیشن ۵ دارد و درصدد تا محصول جدید خود را با کیفیت و ویژگی‌هایی بی‌نظیر عرضه کند.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی از دسته‌ PS4 و Xbox One در IOS 13


نسل بعدی کنسول بازی شرکت سونی یا پلی‌استیشن ۵ همچنان همچون رازی بزرگ است و طرفدارن این کنسول محبوب اطلاعاتی زیادی از آن ندارند. برخی منابع غیررسمی تنها اطلاعات مبهمی نظیر سازگاری پلی‌استیشن ۵ با حافظه SSD و PS۴ و PSVR را منتشر کرد ه‌اند که البته قابل استناد و صد در صدی نیستند.

سونی تمرکز خود برای تولید کنسول بازی پلی استیشن را افزایش می‌دهد

سونی از سال‌ها پیش محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران بدست آورده‌ بود و توانست با کنسول بازی PS4 رکوردهای زیادی بشکند. این کنسول بازی با فروش بی‌نظیر از زمان شروع عرضه تا کنون پرمخاطب‌ترین دستگاه بازی رایانه‌ای در جهان نام گرفته است. به نظر می‌رسد سونی طی برنامه‌های آتی خود برای PS5 قصد دارد با جدیدترین نسل پلی‌استیشن رکوردهای پیشین خود را نیز بشکند و موفقیت باورنکردنی را در بین کاربران بدست آورد.

افزایش تمرکز سونی بر تولید جدیدترین نسل پلی‌استیشن

شرکت‌های بزرگ دیگری نظیر نینتندو  و مایکروسافت برای رقابت با سونی و کسب سهمی ویژه‌ای از بازار در تلاش برای تولید کنسول‌های بازی پیشرفته‌ای هستند و قضد دارند به زودی دستگاه‌های جدیدی را معرفی کنند. با توجه به ویژگی‌هایی که در نسل‌ قبلی کنسول‌های بازی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وجود داشت امروزه دیگر توقعات گیمرها به طرز عجیبی افزایش یافته است و همین موضوع شرکت سونی را ترغیب به دستگاه‌ای با ویژگی‌های فراتر از تصور کاربران می‌سازد.

افزایش تمرکز سونی بر تولید جدیدترین نسل پلی‌استیشن

مطمئنا سونی با برنامه‌های آتی خود و همکاری‌های گسترده‌ای که شرکت‌های بزرگ فناوری آغاز کرده است، طرفداران خود را با کنسول بازی قدرتمند شگفت زده خواهد کرد.

انتهای پیام/

بیشتر شدن همکاری‌های سونی با شرکت‌های بزرگ فناوری برای تولید PS5

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار