جمهوری اسلامی پس از گذشت 40 سال قدرتمندتر شده است/ دشمن توان ضربه زدن به ایران را ندارد/ ما منطق قدرت و قدرت منطق داریمحجت الاسلام صنعت پور امیری در ادامه با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی اظهار کرد: نظام ما امروز به نقطه‌ای رسیده است که دشمن توانایی ضربه زدن به آن را ندارد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش صبح امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) اظهار کرد: وقتی که انسان به قرآن کریم نگاه می‌کند؛ جهاد، قتال و مبارزه به تاریخ انبیاء الهی گره خورده و استمرار دارد.

وی ادامه داد: انبیاء الهی اهل مبارزه، قتال و دفاع بودند چرا که دین خدا همیشه دشمن داشت و دارد. همانگونه که امروز هم نظام جمهوری اسلامی به جرم طهارت و دفاع از ارزش‌های الهی و انسانی متاسفانه پیوسته در تهدید و تحریم به سر می‌برد.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با اشاره به اینکه روش جمهوری اسلامی روش قرآنی است، تاکید کرد: روش نظام ما همان روشی است که خداوند متعال از پیامبران خود برای ما نقل کرده است.

وی افزود: سیره نظام ما تحت رهبری رهبر معظم انقلاب همان سیره قرآنی است و بعد از ۴٠ سال نه تنها تحت تاثیر تحریم و تهدید ضعیف نشد بلکه با اراده‌ای مستحکم‌تر و قدرتمند‌تر به راه خود ادامه داد.

حجت الاسلام صنعت پور امیری در ادامه با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: نظام ما امروز به نقطه‌ای رسیده است که دشمن توانایی ضربه زدن به آن را ندارد.

وی افزود: فکر نمی‌کنم کسی این سخن من را شعار بداند بلکه دشمن در عمل این واقعیت را پذیرفت که ما منطق قدرت و قدرت منطق داریم. ما توان دفاع از تمامیت ارضی و ارزش‌های خود و اینکه روز به روز قدرتمند شویم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد ارتش اظهار کرد: مصیبت‌هایی مانند اینکه مدیری در داخل سستی و خیانت کند و به بیت الملل دست درازی کند و با این قبیل اعمال خون شهدا را پایمال کند، انسان را بسیار آزار می‌دهند. وگرنه همه مردم در دفاع از ارزش‌های اسلامی ایستاده‌اند و اهل تسلیم نیستند.

وی در پایان گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که انسان‌هایی در راه خدا جهاد می‌کنند و سپس به شهادت می‌رسند را دوست دارد. آن‌ها با خداوند یک معامله‌ای پرسود را انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار