مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار ازبرگزاری جشن مردمی در بزرگ‌ترین پارک جنگلی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرنام حامد، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار در حاشیه این جشن مردمی گفت: پارک جنگلی نرگس در ۱۲ هکتار به عنوان بزرگ‌ترین پارک جنگلی استان یکی از ظرفیت‌های کم نظیر گردشگری شهرستان بیله سوار است که در سال ۸۶ به ثبت ملی رسیده است.

وی تصریح کرد: تپه تاریخی واقع شده در محدوده آن که مربوط به دوره اشکانی است موجب شده تا این منطقه به عنوان ایستگاه برگزاری رویداد‌های فرهنگی و گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: با برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های مردمی فرصتی جهت معرفی آثار تاریخی فراهم می‌شود و در عین حال مشارکت دستگاه‌ها برای تقویت زیرساخت‌ها جذب خواهد شد.

حامد تاکید کرد: در این پارک جنگلی نیز با شهرداری بیله سوار مذاکراتی صورت گرفته تا نسبت به تقویت زیرساخت‌های آن اقداماتی صورت گیرد.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشن‌های مردمی گفت: جشن‌های مردمی با هدف نشاط آفرینی برگزار شده و تداوم آن در هفته‌های آتی نیز برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن های مردمی با هدف نشاط آفرینی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار