سردار ایوب سلیمانی گفت : امروز بر ماست که یاد و خاطر شهدای ناجا، مدافعان حرم، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و سیره آنها و رشادت‌هایشان را به نسل جوان منتقل سازیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امروز شهدای مدافع حرم باید به جوانان جامعه شناسانده شوند، گفت: این شهدای والامقام، فرهنگ ایثار و شهادت را دوباره زنده کردند.

وی با بیان اینکه تلاش برای شناساندن سیره شهدای مدافع حرم به نسل جوان می‌بایست صورت گیرد،افزود: شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای نسل جوان جامعه محسوب می‌شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برخی به دنبال آلوده ساختن دفاع مقدس بودند که البته درباره شهدای مدافع حرم نیز موضوعاتی چون منفعت مالی را مطرح می‌سازند، بیان کرد: این عده درکی از ارزش‌های الهی ندارند و نمی‌دانند که جوانان ما برای دفاع از دین و ارزش‌های دین جان‌فشانی کردند.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه تأمین نظم و امنیت در کنار پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های پلیس است، گفت: ناجا همواره خدمت‌گزار مردم است.

سردار سلیمانی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ناجا که فرمودند حفظ اقتدار در پلیس دنیا یک اصل است و حاکمیت و مردم باید از آن دفاع کنند اما ما نگاه رحمت و شفقت را از پلیس می‌خواهیم، ابراز داشت: باید انسان هایی در ناجا تربیت شوند که در دو وجه نظم و شفقت برجستگی داشته باشند تا برازنده لباس خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی همچنین خدایی بودن و مردمی بودن را ویژگی پلیس ایران دانست و تاکید کرد: امروز بر ماست که یاد و خاطر شهدای ناجا، مدافعان حرم، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و سیره آنها و رشادت‌هایشان را به نسل جوان منتقل سازیم.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نیز دراین  دیدار  با اشاره به حدیثی درباره خصایص اخلاقی نیکو، تاکید کرد: انسان خصایص زیادی دارد اما نیکوترین آنها درستی و راستی و همچنین امانتداری و عدالت است که خوشبختانه پلیس در این زمینه خوشنام است.

وی با بیان اینکه پلیس ایران اسلامی نیروی عقیدتی و متشکل از افراد متدین و با ایمان است، بیان کرد: این امر سبب می شود تا خصایص اخلاقی نیکو در ناجا دیده و لحاظ شود.

امام جمعه سمنان امنیت ایران اسلامی را پایدار خواند و ابراز داشت: به حمدالله با عنایت امام عصر (عج)، درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش نیروهای مسلح چون پلیس و در سایه حضور در صحنه مردم و خون شهدا، ایران از مقتدرترین و امن کشورهای دنیا است.

وی همچنین با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان سمنان مطرح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی در استان بوده‌ایم که امیدواریم این تحولات از این پس نیز تداوم یابد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز یکشنبه برای حضور در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان سمنان به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/ ع

فرمانده انتظامی جدید استان سمنان معارفه می شود

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.