سرپرست هیات اسکواش خوزستان گفت: برای این‌که اسکواش استان را به روز‌های اوج خود برگردانیم، نیاز به استعداد یابی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک طهماسبی، سرپرست هیات اسکواش خوزستان گفت: برای این‌که اسکواش استان را به روز‌های اوج خود برگردانیم نیاز است با شناخت ورزشکاران مستعد در تمامی رده‌های سنی نونهالان تا بزرگسالان، آن‌ها را تحت نظر مربیان با دانش به صورت منظم آموزش دهیم.

وی افزود: از امروز کلاس‌های استعدادیابی این هیات در تمامی سنین و برای نونهالان و نوجوانان آقا و خانم برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان به اسکواش می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها به دفتر هیات واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز مراجعه کنند.

طهماسبی بیان داشت: قصد داریم رشته ورزش اسکواش را در مدارس خوزستان، آموزش دهیم و بحث استعدادیابی را داشته باشیم.

حضور بهترین مدرسان اسکواش در خوزستان

سرپرست هیات اسکواش خوزستان تصریح کرد: با همکاری فدراسیون اسکواش و حضور بهترین مدرسان کشور، کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری اسکواش را نیز برگزار خواهیم کرد تا سطح دانش مربیان و داوران استان ارتقا پیدا کند.

این مقام مسئول ادامه داد: باید هرچه زودتر این کلاس‌ها را برگزار کنیم تا با بروز رسانی دانش مربیان و داوران استان بتوانیم اسکواش خوزستان را به جایگاه واقعی آن در کشور برسانیم و هدف ما گسترش این رشته ورزشی در تمام نقاط استان است.

طهماسمی گفت: برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور می‌تواند شور و انگیزه را میان علاقه‌مندان به این رشته افزایش دهد و یکی از مهمترین برنامه‌های ما گرفتن میزبانی کشوری است.

سرپرست هیات اسکواش خوزستان در پایان اظهار داشت: برنامه ما حمایت از تیم‌های پالایش و پخش آبادان و مناطق نفت‌خیزجنوب در مسابقات لیگ برتر و دسته اول اسکواش باشگاه‌های کشور برای حضور پرقدرت خواهد بود و در نشست با مسوولان این تیم‌ها به دنبال برطرف کردن بعضی از مشکلات آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.