سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کارگران کشور گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی کشتی کارگری امیدوار هستیم.

مجید دهگان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کارگران کشور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: کشتی گیران فرنگی کار ما از انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا برخوردار هستند و این روحیه آنها ستودنیست.

سرمربی خوزستانی تیم ملی ایران تصریح کرد: به دنبال عنوان قهرمانی در این رقابت های هستیم، دراین مدت سه اردوی خوب برگزارکردیم و برنامه ریزی فنی لازم را در دستورکار داشتیم؛ درست است تمرینات فشرده ای را انجام دادیم اما به کسب موفقیت در این میدان امیدواریم.

دهگان خاطرنشان کرد: آخرین تمرین تیم در حالی در تهران برگزار شد که بچه ها به لحاظ فنی و روحی شرایط مطلوبی داشتند و به اعتقاد من همه چیز برای افتخارآفرینی دوباره آماده است اما به هر صورت ورزش حرفه ای است و هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد ولی چیزی که بسیار مهم است اینکه ما در میدان رقابت هیچ چیز کم نخواهیم گذاشت.

مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی کارگری روز دوشنبه (۱۰ تیر ماه) در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود و کاروان ایران با ۱۴۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت می کند، در این مسابقات ورزشکارانی از ۴۲ کشور جهان حضور دارند و محل برگزاری مسابقات کشتی شهر تورتوسا خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

قاسمی: به عشق مردم می‌خواستم باز کشتی بگیرم/ از مربیانم، هم تیمی ها، خانواده و همه‌ی مردم ممنوم

دلیل برگزار نشدن انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شد/ خادم، جدیدی و دبیر هنوز تائید صلاحیت نشدند!


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کارگری ایران قبل از اعزام به رقابت جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار