در نخستین جشنواره بازیگری بندرانزلی۳۰ فیلم سه دقیقه‌ای اکران شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد رحمان زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی گفت: نخستین جشنواره بازیگری با اکران ۳۰ اثر نمایشی ۳ دقیقه‌ای از هنرجویان کودک، نوجوان و بزرگسال آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی فریاد در سالن اداره فرهنگ و اشاد اسلامی بندرانزلی برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف حمایت از هنرجویان و علاقمندان به بازیگری در فضای رقابتی و ایجاد فرصت حضور و بروز استعداد و همچنین آشنایی با هنر بازیگری در جلوی دوربین با عنوان سه دقیقه در قاب برای نخستین بار برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی، با بیان اینکه رویکرد اصلی این جشنواره، برجسته‌سازی نقش آموزش صحیح علمی در تکنیک‌ها و متد و اصول بازیگری روز است، گفت: در داوری آثار تهیه شده از سوی هنرجویان، نوع فیلمبرداری، کیفیت دوربین، تدوین، نویسندگی و کارگردانی مورد توجه نبوده و تنها آن لحظه بازی اهمیت دارد چرا که برگزاری این جشنواره برای هنرجویان و حتی خود آموزشگاه یک آزمون و خطا است که در مقیاس کوچک خود را به چالش کشیده تا در صحنه‌های بزرگ‌تر اشتباهات را به حداقل برساند.

فرهاد رحمان زاده افزود: جشنواره بازیگری در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسالان برگزار شده است و و داوری آثار رسیده به جشنواره در بخش کودک برعهده زهره زمانی و علی اصغر کهن قنبریان و فرزام امیر صالحی بود.

وی تصریح کرد: در پایان این جشنواره، هانیه علی محمدی، کیارش عبدالشهری و آیلین پیر آقاجانی برترین‌های بخش کودک انتخاب شدند و آسیه عسگرپور، مبینا نگهبان وطن و مبین غفوری برترین‌های نخستین جشنواره بازیگری از سوی هیأت داوران معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

جشنواره‌ای برای نمایش ۳۰ فیلم سه دقیقه‌ای در بندر انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.