پست ۴۰۰/۳۶ کیلو ولت دشتابی و خطوط ارتباطی با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پست ۴۰۰/۳۶ کیلو ولت دشتابی و خطوط ارتباطی با ۸۱۰ میلیارد ریال هزینه  با  حضور اردکانیان  وزیر نیرو افتتاح شد.

این پست با ۲ بی خط ۴۰۰ کیلوولت و ۲ بی ترانس ۶۳ کیلوولت با ظرفیت ۲۰۰*۲ مگاولت آمپر و ۶ بی خروجی ۶۳ کیلوولت احداث شده است.

پست دشتابی در زمینی به مساحت ۱۴۶ هزار و ۲۱۴ متر مربع و با احداث ۷۵۶ متر زیربنا در ۲۵ کیلومتری جاده قزوین به بوئین زهرا واقع شده است.

خطوط ارتباطی احداث شده برای این پست شامل؛ خط ۲ مداره ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شهید رجایی به دشتابی یه صورت باندل دو سیمه کرلو و به طول تقریبی ۲۵ کیلومتر با ۷۲ دستگاه برج مشبک فلزی و ورود و خروج خط ۴ مداره ۶۳ کیلوولت البرز- لیا در پست دشتابی به طول تقریبی هشت کیلومتر با ۲ دستگاه برج مشبک فلزی و ۴۳ دستگاه برج تلسکوبی فلزی است.

تکمیل بار پست ۲۳۰ کیلوولت البرز، بهبود پروفیل ولتاژ ۶۳ کیلولت در پست‌های سنعتی البرز یک، البرز ۴، البرز ۵، الوند، گمرک، صنعتی لیا یک و لیا ۲، ایجاد ست لازم برای توسعه سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی منطقه، تغذیه پست‌های ۶۳ کیلوولت آتی از جمله پست خاکعلی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات شبکه از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ک

پست ۴۰۰/۳۶ کیلو ولت دشتابی و خطوط ارتباطی با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.