یک مقام دیپلماتیک در رژیم صهیونیستی اعلام کرد در صورت عدم تداوم آرامش در مرز غزه و آغاز مجدد راهپیمایی‌های روز جمعه، گزینه نظامی اجرا می‌شود.

یک مقام صهیونیست از احتمال عملیات نظامی در غزه به دلیل برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وبسایت عروتص شوع، یک مقام دیپلماتیک در رژیم صهیونیستی در پی راهپیمایی‌های بازگشت در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد در صورت عدم تداوم آرامش در مرز غزه و آغاز مجدد راهپیمایی‌های روز جمعه، گزینه نظامی اجرا می‌شود.

این دیپلمات اسرائیلی با بیان اینکه تل‌آویو برای اجرای عملیات نظامی گسترده در نوار غزه آماده می‌شود، توضیح داد در صورت تداوم ناآرامی‌ها در مناطق مرزی، تحریم‌ها علیه حماس از جمله محدودیت ورود سوخت و انرژی برق به غزه را مجددا اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۶ ۰۹ تير ۱۳۹۸
این مقام دیپلمات صهیونیستی باید از قبل به تمام اهالی اسرائیل اعلام کند به بندرگاهها بسوی دریا بروند و اگر شنا بلد نیستند از همین امروز شنا کردن را یاد بگیرند چون برای نجاتشان از مهلکه ضروری است و باید بتوانند از راه دریا فرار کنند..................چون جنگی اگر آغاز شود جنگ تعیین سرنوشت برای فلسطینیها خواهد بود......
آخرین اخبار