وزارت امور خارجه فلسطین با انتشار بیانیه‌ای از سکوت جامعه جهانی در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی برای پاکسازی نژادی در شهرک العیساویه در مرکز شهر اشغالی قدس ابراز تاسف کرد.

انتقاد وزارت خارجه فلسطین از سکوت جامعه جهانی در قبال اقدامات صهیونیست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه فلسطین با انتشار بیانیه‌ای از سکوت جامعه جهانی در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی برای پاکسازی نژادی در شهرک العیساویه در مرکز شهر اشغالی قدس ابراز تاسف کرد.

وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه افزود اسرائیل در حال جنگ در شهرک العیساویه است و در تلاش برای تثبیت تفکیک نژادی در اراضی اشغالی فلسطین به ویژه در شهر قدس با هدف تخلیه این شهر از شهروندان اصیل آن است.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه فلسطین، خودداری مراکز بین المللی، سازمان‌های ویژه حقوقی و بشردوستانه از عمل به مسئولیت هایشان، یک چتر حمایتی برای رژیم اشغالگر است تا به عملیات خود برای مجازات جمعی ساکنان شهر قدس اصرار ورزد.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد سکوت جامعه جهانی همدستی و جنایت در نوع خود محسوب می‌شود.

نظامیان صهیونیست شامگاه پنجشنبه با یورش به شهرک العیساویه یک جوان ۲۰ ساله رابه شهادت رساندند و بامداد روز شنبه نیز ۱۹ فلسطینی را بازداشت کردند. شهادت جوان ۲۰ ساله در شهرک العیساویه به درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار