خوان گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا روز شنبه در حال ورود به کلیسای کاتولیک پیتر مقدس در شهر بندری لاگوایرا با جمعی از طرفداران دولت مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا مواجه شد.

لغو سخنرانی گوایدو به علت روبرو شدن با اعتراض مخالفان خودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، خوان گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا روز شنبه در حال ورود به کلیسای کاتولیک پیتر مقدس در شهر بندری لاگوایرا با جمعی از طرفداران دولت نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا مواجه شد.

در حالی که گوایدو و همسرش در حال وارد شدن به کلیسا بودند یک زن خطاب به او فریاد زد "خائن" و دیگران نیز محافظان وی را هل دادند.

خوان گوایدو قرار بود در این مراسم که مربوط به کلیسای کاتولیک بود سخنرانی کند، اما این برنامه بخاطر حضور مخالفان وی لغو شد.

خوان گوایدو در ماه ژانویه خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا خواند و نیکولاس مادورو را به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته متهم کرد.

نیکلاس، مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا خود را قربانی کوتای آمریکایی در این کشور می‌داند و همچنان از حمایت نیرو‌های مسلح برخوردار است و نهاد‌های حاکمیتی را کنترل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار