رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران از نجات ۳۵۵ غریق از مرگ حتمی در آب‌های ساحلی استان خبر داد

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: با آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه تاکنون و  با تلاش ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان ۳۵۵ غریق از مرگ حتمی نجات یافتند.
 
وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۰ غریق به بیمارستان اعزام شدند، افزود: در این مدت ناجیان غریق موفق شدند ۲۶۲ مرد و ۹۳ زن که گرفتار امواج سهمگین آب‌های ساحلی مازندران شده بودند،  نجات دهند.
 
کریمیان  با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، افزود: از آغاز طرح دریا تا کنون ۶ نفر در آبهای ساحلی استان غرق شدند.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود:  ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.
 
رئیس هیات نجات غریق مازندران با بیان اینکه ساعت شنا در ۹۵ طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است  ، به مردم توصیه کرد: به هشدار‌های ناجیان غریق، ماموران انتظامی، نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر توجه و از شنا در خارج از طرح دریا و شب هنگام خودداری کنند.
 
 
مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.

انتهای پیام/آ

 


نجات ۳۵۵ غریق از مرگ حتمی در آب‌های ساحلی مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.